DE MEEST VITALE FUNCTIES VAN EEN INFLUENCER MARKETINGBUREAU

Ontdekking van influencers – Een deel van de kernfunctie van een bureau is ervoor te zorgen dat de influencers waarmee een merk samenwerkt een goede reputatie hebben, dat ze goed bij elkaar passen en waardevolle betrokkenheidspercentages hebben (afgezien van een maatstaf voor eenvoudige ijdelheidscijfers zoals volgers, likes en opmerkingen), en dat ze effectief zullen zijn in het creëren van hoogwaardige inhoud die voldoet aan de merknormen en FTC-richtlijnen.

Campagnestructuur: het is belangrijk dat campagnes worden getarget en dat ze de beoogde doelgroepen op de best mogelijke manier bereiken. Bureaus helpen merken bij het bepalen van het ideale publiek en bij het selecteren van welke sociale kanalen ze moeten gebruiken om een ​​campagneboodschap naar het beoogde publiek te sturen. Bureaus stellen ook publicatieschema’s op en zorgen ervoor dat de middelen van influencers effectief worden gebruikt om het rendement te maximaliseren.

Campaign Briefs – Briefs helpen influencers om deel uit te maken van het samenwerkingsproces dat essentieel is voor influencermarketing door creatieve begeleiding te geven en belangrijke berichten, gesprekspunten en doelen voor de campagne te schetsen. Het hebben van een bureau om te helpen bij het opstellen van de allerbelangrijkste opdracht, zal die gezamenlijke inspanningen effectiever maken.

Waarom een influencer bureau ?

https://www.nextchapter.agency/